Fredag

Snart har ännu en vecka passerat.
Tiden är väl egentligen en bra nig meningslös sak. Ändå är vi så bundna till den.

Har åkt på nån förkylning, gissar på att Alma smittade mig. Huvudsaken hon är frisk igen. Är iaf inte så sjuk så jag är sängliggandes.

Vägde och mätte Alma i onsdags, åtta månaders kontroll, tösabiten väger nu 8380g och är 66,5cm lång. Nu ligger hon mitt på alla sträck på diagrammen så nu är hon ett exemplar barn.;) Fast det är hon så klart alltid för mig.:)
Och på onsdag blir hon hela åtta månader. Stora tjejen!
Hade sista föräldragruppsträffen igår. Så alla våra barn börjar bli stora nu.

Hade velat spela bingo ikväll, men Kicken skulle jobba över så han kommer inte hem förrän sent ikväll.

Imorgon är det spring meet i stan. Jag och Kicken ska vara chaufför åt en varsin, så Alma ska få vara med momma och moffa under kvällen. Det är inte dom ledsna för för fem öre kan jag säga.
Även nästa helg ska hon få vara där då Kicken ska på motormässa med Maggie och jag ska på klassåterträff, tio år sen man gick ut nian. Say what!? Är jag så gammal?!
Ska iaf bli spännande att träffa en del av klassen och skolan. Vet att alla inte vill/kan/ska dit så. Men hoppas det är många. :)

Nu ska jag försöka komma ur sängen. Eller ska mysa lite mer med Alma medans hon är nöjd.;)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0