Lördag

Allt blir fel när det är helg mitt i veckan. Känns nästan som att det är onsdag idag.

På måndag åker jag och Alma, Anita och Elsa ner till mormor och hälsar på, så hon får träffa Alma och Elsa. Måste nog ta en tur förbi farfar oxå även fast han inte lär komma ihåg det men då har iaf vi ryggen fri.

Jag saknar min bästa vän och högra hand. Hon som vet allt om mig. Hon som jag kan ringa mitt i natten om jag vill. (Det har bara hänt en gång och det var när jag skulle tala om att Alma hade kommit till världen.) :) Hon jag tror har sett mig i alla sinnestillstånd. Hon som jag inte behöver säga att saker är fin till för hon köpt dom om jag inte tycker det. Hon vet att vi har olika smak.
Hon som kan ringa mig mitt i natten.
Sara Jeanette Slättman! Du måste flytta närmare!
Jag saknar dig! Alma saknar dig!

Vi ska snart åka till Brunflo och köpa Shell-kaffe och ska ta ut lite pengar. Sen vad resten av dagen erbjuder visar sig.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ååååhhh... Älskade bästa vän! Jag saknar er också, massor varje dag. Jag ska köpa ett sommarhus i Ösd så vi kan hänga med varann mer och så att jag kan vara barnvakt åt världens bästa Alma. Puss min älskade vän <3

2013-05-04 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0