Onsdag.

Gissa vad vi ska göra idag? Japp vi ska på öppna förskolan.:)

Igår var jag och Alma på studiebesök på dagis här i byn. Känns skönt att fått kolla lite och frågat lite dumma frågor. Känns ändå bra. "Känner" ju fröknarna seniga själv gick där och sen jag jobbade där. Hade nog varit mer nojig om det hade varit till helt främmande människor jag skulle lämna henne.

Alma gick gunga för första gången igår oxå. Det var en hitt. Att se henne så lycklig och höra hennes underbara skratt gör det så jävla värt att vara mamma! Och så glömmer man bort att ungen varit grinig mest hela dagen oxå.;)

Preggo tvingade mig att göra ytterligare en paj igår. Så hon kom och åt av den innan gungningen.

Nu somnade Alma om så jag passar på att hoppa in i duschen.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Min fina lilla tjej! Blir så glad varje gång jag ser hennes leende!

2013-05-22 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0