Söndag

Sitter och lyssnar på regnet. Kom lite åska medans vi var i stugan. Det är så mysigt.

Har varit ner till mormor åkte i måndags och kom hem igår. Alltid skönt att komma ifrån lite men det är ändå alltid skönast att komma hem igen. Fick sova på en luftmadrass dom första nätterna som luften åkte ut ur. Inte så skönt vill jag lova, så det var skönt när Petra Anita Elsa och pappa åkte hem så jag fick sova i en riktig säng. Men inget slår ens egna säng. Den är bäst!

Lillans rum är så gott som klart nu. Bara lite småfix kvar som kommer göra stor skillnad om det blir som jag har tänkt det. Och det hoppas jag det blir.:)

Imorgon ska jag på sjukhuset på återbesök med gallan. Förhoppnings vis få höra om operation. Vi får se imorgon va läkarn säger.

Var iväg en sväng på loppis idag och fyndade lite smått och gott. Me lööööve loppisar!

Har inte så mycket mer att förtälja!

Hörs!

https://cdn1.cdnme.se/382116/6-3/pic_518faec3ddf2b3201cb3a3ac.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0