Torsdag

Idag var jag och Alma på djungelhuset tillsammans med Anita, Magnus och Elsa. Alma var mammig så det var mest mitt knä som dög. Tur det inte kostar nånting för dom under ett.

Var iväg på bastuvägen en sväng och samlade in lire kläder jag fått. Alltid fint med nya kläder.:)

Imorgon åker min älskade till Sthlm tillsammans med Maggie. Dom ska på motormässa. Hoppas dom får trevlig och att dom kommer hem med någon fint till mig och Anita på söndag. Det är ju ändå våran första riktiga Morsdag.:)

På lördag är det tioårsjubileum för min del. Alma ska vara hos mormor och morfar. Han ska oxå få äran att vara min privatchaufför. Men det vet han inte om än.:p

Nu ska jag titta lite mer på tv innan det blir sängen. Är trött efter förra nattens halva vak. Fick jobba lite så där hastigt och lustigt.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0