Lördag

Helgen är här igen. 

Igår var jag iväg och klippte mig. Operation back to ginger är igång igen. Vart även en lugg klippt den här gången.:) Kul med lite variation.:) 

I torsdags på öppna förskolan så var det en tjej och visade oss som var intresserad vad geocashing var för något. Och det verkar vara en rolig grej. Jag ska testa på gratis verisionen först innan jag bestämmer mig för att betala. Men än så länge tycker jag det är kul. Iofs har jag bara hittat en cash än men ändå. Man blir Som ett litet barn på julafton när man hittar casherna.:) Och man har en anledning att komma ut.:) 

Idag ska jag Anita och Petra ut och leta dom som finns här i tandsbyn. Kanske blir någon fler också det visar sig hur kul vi har.:) 

Imorgon ska vi in till stan en sväng. Har äntligen hittat vinterskor i storlek 18 till Alma. Rosa var dom också och helt oanvända för 60kr. Helt okey tyckte jag.:) Ska också in på lekplaneten och kolla på lite leksaker. Är sugen som fan på att köpa ett dockhus till Alma. Inte för att hon kan/får leka med det än, men dom var billiga nu och så kan man köpa saker till det lite då och då så blir det inte så dyrt.;) 

Tror vi var en liten konstnär här hemma.:)

Världens finaste tjej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0