Söndag

En vecka sen förra inlägget.. Ibland går veckorna fort.

Har inte hänt så mycket den här helgen. Skulle ha varit hos Nicole på inflyttningsfest igår, men då jag inte känner mig helt hundra pga förkylning så stannade jag hemma.
Var iväg och fotograferade ungarna igår. För bilder hur det såg ut får ni kolla in på http://anitaq.blogg.se . Ska bli väldigt intressant hur bilderna kommer se ut med tanke på hur Anitas bilder ser ut.:)

I fredags var jag in och besiktiga BMW:n gick igenom med blankt papper. Me Like!:)

Idag kommer Mamma, Anita, Petra och kanske Camilla hit och ska julpyssla. I år är vi ute i god tid.:)

Nu ska jag lägga mig på soffan och ta det lungt ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0