Söndags

Ännu en helg till enda. 
I fredags var jag Anita, petra, Alma och Elton upp till Föllingebygden och hälsade på Simone, Mattias och Ian. Mysigt litet hus dom köpt där uppe. Var även och letade en cache innan vi for hem för att introducera Mattias och Simone i geocaching. Men vi hittade den inte. Mattias tyckte det var lika bra då han var rädd att han skulle fastna i geoträsket då.;) Åkte hem därifrån vid halv femtiden. Mötte upp Kicken och Magnus på coopparkeringen och kicken jag och Alma åkte till Brunflo ovåch tog generationskort med kicken, Kickens mamma och mormor. Kan vara kul att ha senare.:)
Åkte hem och hade idolmys med Anita, Magnus, Elsa, Elton och petra. 

Igår jobbade jag först 7-12 sen var det en ganska tråkig dag. Var bort till mamma och pappa och drack en kopp kaffe. Det var typ allt jag gjorde igår. 

Idag efter frukost gick jag och Alma bort till visthusvägen och hade playdejt med Caiza och Kian. Gick därifrån vid tolv vidare till bastuvägen för lite kaffe innan jag och Kicken åkte in till stan för att köpa en torktumlare och stödhandla lite. På fredag kommer våran efterlängtade torktumlare och billig var den också.:) Nu håller Kicken på att hacka grönsaker och gör dipp innan vi ska titta på Johan Falk filmen som går ikväll på 4:an.  

Det var min helg det. Veckan som kommer har jag inte så mycket inplanerat. Lär ju hänga på öppna förskolan som vanligt.:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0