Tisdag

Gårdagen spenderades medtadels på öppna förskolan. Iaf till klockan två. Då åkte vi hem och åt innan vi begav oss ut för att visa Josefin vad gecaching är för nått. Vart lite kaffe och surr efter det innan vi begav oss hemåt igen. 

Idag ska vi ut och leta en blå cache. Jag tror inte just den här är så svår. Men kul att testa. Nästa gång blir det kanske en orange/gul. :) 
Klockan två ska jag infinna mig på jobbet för p-möte. Vi ska prata om nya schemat och nya chefen tyckte jag skulle vara med på det eftersom jag ska börja jobba i den vevan det börjar gälla. Efter det ska jag hem och äta inna. Jag beger mig mot Brunflo för att leta några cacher där med.:) Geocaching är så jävla roligt! Nu kommer man ut lite mer än vad jag gjorde innan. Hittills har jag minst hittat en om dagen men inom en snar framtid kommer dom i närområdet vara slut så då kommer det nog bli mer sällan. Men än är det många kvar.:) 

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå ut.:)

Lilla fröken som kan själv!:)

En cache låda.

Alma och moffas hand.

Vi idag.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0