Fredag

Idag händer det inte heller så mycket. Alma är fortfarande snorig och så har hon blivit hes. Så en hemma dag. Hela veckan har vi mest varit hemma. Det märks på Alma att hon är understimulerad. Tråkigt att bara vara hemma. Men förhoppningsvis är hon friskare till veckan så vi kan gå på öppna igen. 

Ikväll ska vi bjuda Evelina och Theodor på middag. Jimmy jobbar visst så han blir utan. 

Imorgon och på söndag ska jag jobba lite kvällar. Skönt med klirr i kassan då jag äntligen har betalat av det jag fick för mycket i april. 

Förövrigt så har jag haft ett par dagar då jag har irriterat mig oerhört mycket på folk. Jag brukar inte lägga ner så mycket energi på "irriterande" människor men tydligen nu. Kanske ett tecken på att jag också är understimulerad. Säger bara att jag är glad att mamma är sjukskriven så vi kan iaf kan gå dit och byta väggar för ett tag. 

Hos petra har vi oxå varit några svängar. :) 

Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och sen fortsätta lite i Almas bok innan hon vaknar. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0