Fredag (lördag)

Sleepover på löjtnantsvägen 26 ikväll. Allt har väl i princip gått ont som kan gå ont i småbarnsföräldernsvärlden. Elsa och Alma skrek ikapp tillsömns. Magnus kom hem Nero skällde, Elsa vaknade skrek, väckte Alma och dom ville inte somna om. Elsa somnade för ett tag sen på sitt rum. Almas säng bar vi ner och hon vägrar sova. Hon håller äntligen (peppar peppar) på att somna. Jag ligger här som en död sill och låtsas sover så hon ska fatta vinken. Inte lätt när man är på nya ställen och sover. Jag hoppas på en sjujävla sovmorgon imorgon (idag).  

Imorgon ska vi slakta grisar också. Så en heldag ute väntar. Och då hoppas jag verkligen ungen blir trött! 

Tror ungen har somnat nu oxå så det är väl bara för mig att passa på att göra detsamma. Men först den dagliga kvällsrundan med Facebook, instagram och bloglovin. 


Halv elva ikvälls. Tur hon är så jävla söt!


Smålogisterna på öppnaförskolan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0