Måndag

Tänkte åka på öppna förskolan idag. Men det sket sig när Kattis hörde av sig och påminde mig om att jag hade lovat att hämta Kajsas kompis på tåget halv ett. Skulle ju kunna åka in och vara där tills dess men det känns samtidigt som att det inte blir någon tid. Vi har en hemma dag idag helt enkelt. 

Lillan somnade om och jag ligger fortfarande kvar i sägnen. Det är ganska skönt med sådana här dagar när man inte har bråttom. Tror jag ska baka en kladdkaka idag. Kanske en sockerkaka också. Kladdkaka iaf. Köpte ju vispgrädde igår när vi var och handlade. Vore ju dumt om den skulle bli gammal.:p 

Magen har repat sig bra. Nu gör det nästan inge ont alls. Tog inga alvedon igår på hela dagen. Så det går åt rätt håll. Camilla var lite besviken på att jag mådde så bra igår då hon var tvungen att åka och jobba idag istället för att ta hand om lillan.:) Men det kommer förr gånger hon får låna henne. :)

Tror jag måste smyga mig upp och kissa. Och jag börjar bli jäkligt hungrig också. Har ju varit vaken sen strax efter sju så. 

Nej ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0