Onsdag

Tidig morgon. Fotografering på öppna förskola väntar. Och man ska infinna sig klockan nio. Sitter just nu och äter frukost innan jag ska klä på lillan. Som har börjat sovit länge igen, eller hon vaknar vid sex. Men då vill hon bara komma över till våran säng och somnar om på en gång, och sover sen till halv nio nio. Härligt. Fast nu känns det som man har sovit bort halva dagen när man är van att hon vaknar mellan sju och åtta. Men jag räknar med att det är en övergående period så jag njuter så länge det varar. :) 

Igår tillbringade vi hela dagen i Brunflo hos Anita Elsa och Elton. Alma och Elsa röjde runt som bara den så jag tror både jag och Anita tog en lättnads suck när båda sov samtidigt.:) Men det blir samtidigt tråkigt när dom inte är vaken. Ja man är då aldrig nöjd.:p 

Nej nu är det dags att skynda på lite här hemma. Ha en bra dag!

Jag som troll.:)

Alma som troll.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0