Onsdag

Idag har vi varit på öppna förskolan. Skönt att Alma får avreagera sig igen. 

Igår var det 1års spruta som gällde. Alma grinade så klart när dom stack henne men det gick fort över med lite gos och en nalle. 9970g stannade vågen på och mätstickan på 72cm. Stora tjejen! 
Hade även finbesök av Anna, Lina och barnen innan Bvc besöket. Alltid trevligt med besök.:) 

Ska äntligen ta tummen ur röven och fil ur garderoberna mina. En rejäl tömning ska det bli. Inget "det här kan jag kanske använda sen". Bort med skiten och köpa nytt istället! 
Väntar bara på att köttfärslimpan ska bli klar så ska jag börja tömma. 

Igår ringde även sjukhuset upp mig. (ÄNTLIGEN) Inskrivning på tisdag och operation på onsdag. Camilla ska vara med Alma så Kicken slipper ta ledig. Jag vill att han ska visa framfötterna och förhoppningsvis få en fast tjänst så småningom. Mamma har ju fortfarande problem med axeln så vill inte lasta henne för mycket med bärning av en nästan 10 kilos bebis. Hon får gå upp till Camilla istället.:) Camilla är överlycklig över att få ta hand om lillan iaf.:) 

Nu är det dags att plocka ur köttfärslimpan och sätta igång med garderoberna. Ha det bra!


Bustrollen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0