Torsdag

Nu är operationen över. Gårdagen minns man inte så mycket ifrån. Sov mest hela dagen. Vart försenad pga två akutfall men fick komma in på op strax efter tio. Så inte allt för lång väntan iaf. 
Känner sig lagom märbultad. Kan förklara smärtan lite som när man har haft magsjuka och kräkts hela dagen. Sån "träningsvärk" känns det som in magen när jag ligger still. Lite ondare gör det när jag rör på mig. Men inte så ont som jag trodde det skulle göra. Och det är ju bra. Vet inte om det kanske är alvedonen som gör sitt till också. 
Får iaf åka hem idag efter lunch. Dom ville se så jag åt ordentligt innan jag åkte hem. Saknar min lilla pluppa. Men hon får sova hos tant Camilla inatt också. Men jag får gosa med henne iaf.:) 

Nu ska jag ta och böka på mig mina egna kläder så man känner sig lite friskare. Man blir ju typ sjukare bara man har sjukhuskläderna på sig. 

Ska bli förjävla skönt att komma hem och sova i sin egna säng och slippa dela rum med fyra stycken andra. En som snarkar, en som har syrgas och andas sjujävla högt, en gnällig jävel där ingenting är bra och sen en som är neutral som jag. Tur jag fick öronproppar av nattsköterskan så jag inte vakande hela tiden. 

Innan operationen igår. 

Inget är som väntans tider. 

Min föda mest hela dagen igår. 

Vid nio fick jag äntligen äta en väldigt delikat middag. Kan tala om att det car gott som fan när man inte ätit på ett dygn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0