Fredag

Förkylningen håller i sig. Men nu är jag i det stadiet att jag är för frisk för att vara still men för sjuk för att egentligen göra nått. Men har ändå lyckats vara till stan och handla lite nytt till badrummet och lite mat. Men nu ligger jag och tar igen mig på soffan medans Alma stökar med att riva ut dvd-filmerna.
Lär ju inte röra mig så mycket mer idag. Man får vara glad för det lilla.

Fick en kallelses för ett års vaccinet till Alma igår oxå. Hur är det möjligt att det gått ett år sen hon kom till världen. Sjukt ju. Känns som att det är mycket längre sen samtidigt som det känns som typ igår. Konstig känsla.

Jag saknar min allra bästa vän sjukt mycket just nu. Jag önskar att hon bodde närmare så man bara kunde ta en dag och åka dit. (Kan ju hoppas att hon flyttar hem igen oxå:) )

Nej nu är det dags att ta hand om den lilla huliganen innan hon rivit hela huset.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag saknar diiiiiiig! (Och Alma såklart) :)

2013-09-08 @ 10:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0