Onsdag

Igår var jag och Alma till Simone och Ian. Vi spenderade hela dagen där. Va en sväng och kollade in deras öppna förskola, gick sen hem igen och surrade, drack kaffe, fikade, surrade lite till, åt middag. Kollade på klockan och helt plötsligt var klockan halv sju. Tiden går fort när man har roligt.:) Var välbehövligt att få surra av mig lite med slimon. Ian och Alma lekte jätte bra ihop hela dagen och det är ju jätte bra.:)

Började även känna av en förkylning igår morse och under hela dagen vart jag hostigare, och fick ont i halsen. När jag skulle gå och lägga mig på kvällen hade jag även feber. Idag har jag bara lite feber men är super snorig, har skit ont i halsen, och hostar så i åt helvete i omgångar.
Dagen idag kommer spenderas i pyjamas för både mig och Alma. Orkar jag inte klä på mig själv orkar jag inte klä på henne. Men hon lider ju inte direkt av att ha pyjamas på sig.
Har tänt upp en brasa och lagt ett täcke framför kaminen och där ligger jag. Alma stökar på med lite av varje.

Imorgon hoppas jag på att jag är piggare så jag kan åka på öppna med Alma så hon får aktivera sig lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0