Söndag

Idag för ett år sedan satt jag och kollade på världens finaste nyfödda tjej. Endast några timmar gammal låg hon där i baljan med en massa slangar överallt. Helt otroligt att det redan har gått ett år sedan Alma föddes. Måste tiden gå så jävla fort?! 
Idag blir det kalas för hela slanten. Bullar, kakor, tårta, sagt och kaffe kommer nog stå ut genom öronen på mig innan den här dagen är slut. Tur det inte är kalas så ofta ändå. 

Igår var det bakdag. Men eftersom jag hade så jävla ont i magen så gick det inte så bra för mig att baka. Då är det tur jag har världens bästa vän, mamma och syster som hjälpte mig baka igår. Dom är helt enkelt bäst! 

Nu ska jag nog ta och pallra mig ur sängen, väcka Kicken och hoppa in i duschen innan jag ska göra i ordning tårtan. 


Världens finaste 1 åring! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0