Tisdag

I söndags hade vi folk här hela dagen lång. Dom avlöste varandra. Kanske en halvtimme på Hela dagen förutom efter sju som vi var ensamma. Men det är trevligt när det händer nått. Alma fick en massa fina och bra saker. Bobby caren hon fick av moster petra och mormor och morfar, böckerna hon fick av Camilla, Jocke och Jonas och en klosslåda av Evelina, Jimmy och Theodor är favoriterna. Alma firade oxå sin ettårsdag med att gå två steg. Stolt mamma! 

Igår gick hon fem steg alldeles själv. Men hon är inte riktigt medveten om att hon gör det. Fortfarande för feg för att släppa sakerna när hon vet att hon ska gå. 

Idag har vi en hemma dag. Mamma och Camilla var hit och drack morgonkaffe och fikade upp lite fika. Evelina, Jimmy och Theodor ska komma förbi snart. Bra det kommer folk som vill fika.:) 

Jag och Kicken har varit nere i en svacka i vårat förhållande ett tag nu. Men igår pratade vi ut ordentligt om allt. Så nu känns det bättre. Man måste ventilera sig ibland. Men både jag och Kicken är dåliga på det. Fick mig även en fin ros. Kan tillägga att han aldrig har köpt blommor till mig så det uppskattades väldigt mycket. :) 

Nu ska jag laga mat till mig och lillan. 












Kommentarer
Postat av: Jeanette

Puss min fina vän! Du är grym!

2013-09-25 @ 08:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0