Torsdag

Nu har Olle-Bosse äntligen anlänt! Dock har han inte fått något riktigt namn än så han går fortfarande under arbetsnamnet.:) Var och kollade på honom genom bb glaset. Kände liiiite liiiite på honom. Elsa var inte så intresserad av sin lillebror och Alma såg ut att skulle klämma sönder honom. Men det är väl lika bra han får härdas på engång.;) Han är iaf redan mosters finaste prins! 



Elsa sover här i natt och imorgon hoppas jag Anita och Olle-Bosse får åka hem så jag går klämma och känna oh snusa på honom riktigt. 

Imorgon kommer Jeanette upp oxå. Hon kan ju inte missa Almas ettårskalas. Vin och surr blir det hos petra på kvällen. 

Lördagen ska jag baka inför söndagen. 

Imorgon ska jag köra Anneli till sjukgymnasten oxå. Ja det är tur jag är snäll.:) 

Har i princip fått en ny telefon efter att ha uppdaterat den. Alltid kul med förnyelse. Men lite bökigt innan man lär sig allt. 

Nu ska jag sova så jag får lite sömn innan prinsessorna vaknar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0